Diamenciki

Tutorial: Hibiskus nails

13:50:00

Hej!

Ten post piszę już od tygodnia. Studia pochłaniają mój czas i nie mam kiedy tu zaglądać. Teraz też powinnam pisać sprawozdanie, jednak... Są sprawy ważne i ważniejsze :D Dzisiaj tutorial jak zrobić piękne paznokcie łącząc żel i hybrydę. Niestety filmiku nie ma i w najbliższym czasie nie będzie. Mój sprzęt nawalił :(



Zapraszam, zapraszam!

Potrzebujesz:



Paznokcie są już przygotowane do manicure. Nakładam cienką warstwę bazy i utwardzam w lampie LED przez 30 sekund, UV 2 minuty.


Na małego palca i kciuka nakładam przepiękny żel - hibiskus. Użyłam do tego pędzelka. Aby uzyskać w 100% kryjący efekt, nakładam 3 warstwy, a każdą z nich utwardzam w lampie.


Na paznokieć nakładam top i utwardzam w lampie. Następnie wkładam palec w pyłek akrylowy. Dzięki temu lakier genialnie się zmatowi. Dla pewności jeszcze raz utwardzam w lampie.


Na palec obrączkowy nakładam dwie warstwy lakieru hybrydowego. Uwaga! Utwardzam tylko pierwszą z nich. Druga pozostaje mokra i na tym etapie, za pomocą patyczka, ustawiam brylanciki, perełki itp. Kiedy wszystko jest już na miejscu utwardzam w lampie.

Efekt matu uzyskujemy identycznie jak poprzednio. Nakładamy top (pomiń brylanciki, jeśli nie chcesz ich zmatowić), utwardzamy, wkładamy paznokieć w pyłek, utwardzamy.


Następnie nakładam dwie warstwy jasnoniebieskiego lakieru - Estetiq. Tak jak poprzednio, utwardzam tylko pierwszą warstwę. Druga pozostaje mokra i na nią ustawiam brylanciki. Pokrywam nimi cały paznokieć. Następnie ponownie utwardzam w lampie. Brylanciki pokrywam topem i znów lampa LED - 30 sekund, UV - 2 minuty.

(przepraszam za jakość, nie wiem co się stało)

Na palcu wskazującym robimy ombre. Nakładamy (nie musi być starannie) poziomy pasek niebieskiego lakieru, następnie żel i ponownie lakier. Mieszamy kolory za pomocą gąbeczki, delikatnie dociskając ją do paznokcia. Utwardzamy w lampie. Czynność wykonujemy tyle razy, aż kolory na naszym paznokciu będą intensywne. Następnie za pomocą pędzelka rysuję wzór i ponownie utwardzam w lampie.



Paznokieć maluję topem i na jego mokrą warstwę nakładam diamenciki. Utwardzam w lampie, a następnie matowię paznokieć wkładając go do pyłku akrylowego. 

I efekt gotowy!







Mam nadzieję, że Wam się spodobało :)

A już niedługo pokażę Wam jakie cudowności przyszły do mnie z allegro, do ozdabiania paznokci <3









You Might Also Like

23 komentarze

  1. Na pewno sporo czasu Ci to zajęło ale za to efekt końcowy super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladaja, zwłaszcza ten łososiowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że ten żel hibiskus ma bardzo słabe krycie o,o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo delikatny. I chyba powinnam nałożyć 4 warstwę :D

      Usuń
  4. Wow! Świetny efekt!

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A to czemu odważne? :D Ja po prostu lubię mieć dużo wszystkiego na paznokciach :D

      Usuń
  6. Oh, ja to chyba nie mam cierpliwości to paznokci. Może jakby ktoś mi je zrobił jakiś efekt bym miała. Ja zawsze gdzieś zahaczę i wszystko się psuje.

    Ale Twoje paznokcie to cudeńka! <3 świetny post i jestem pewna, że wielu czytelniczkom się przyda.


    Zapraszam do siebie:
    http://onthe-rooftop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Z chęcią zrobię Ci paznokcie, zapraszam do Wro :D

      Usuń
  7. I znowu rzeczy nie dla mnie. Za dużo tego wszystkiego. Bałabym się, że pogubię te wszystkie elementy gdzieś w pracy:D

    Pozdrawiam!
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)