Swatches

Swatches: Neonail Nude, Pink Panther, Madame Butterfly, Pink Pudding, Plumeria Scent, Acapulco, Blue Tide

11:19:00

Hej!

Ostatnio odkryłam lakiery hybrydowe Neonail. Na początku nie byłam do nich przekonana, gdyż darzyłam miłością Semilaca. Jednak... Neonail są cudowne! Mam dla Was swatches z aż 7 kolorami! Zapraszam :)



Przedstawiam Wam kolejno:
  • Nude 3195-1
  • Pink Panther 3216-1
  • Madame Butterfly 4813-1
  • Pink Pudding 4627-1
  • Plumeria Scent 4811-1
  • Acapulco 4801-1
  • Blue Tide - 4821-1

Gotowe?



Kolor Nude to piękny beż, wpadający w brąz. Nie jest zbyt ciemny, ale też nie za jasny.
Pink Panther jest stonowanym różowym.
Madame Butterfly to różowy, ale jaskrawy. Może nie widać tego dokładnie na zdjęciu, jednak na żywo (szczególnie nałożony na białą bazę) jest prawie neonowy.




Pink pudding to przepiękny, "majtkowy" róż. Mam go na paznokciach tutaj:

Plumeria Scent może się wydawać bardzo podobna do swojego poprzednika. Jednak tak nie jest. Pink pudding, to jak wspomniałam, róż. Plumeria to delikatny, wrzosowy kolor.
Acapulco jest niebieskim, stonowanym kolorem. 
Blue Tide od początku mnie zachwycił. Jest to błękitny kolor, który mam tutaj:


Tak prezentuje się moja mała kolekcja lakierów z Neonail. Cenowo są porównywalne z Semilac. Już niedługo zrobię zestawienie tych dwóch firm. A jak na razie uciekam :)

Który kolor jest Waszym ulubionym?





You Might Also Like

25 komentarze

  1. Czekam na porównanie z Semilac, gdyż szukam dla niego zamiennika .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne te kolorki :)
    Też długo darzyłam miłością Semilaca, ale zdecydowałam się wypróbować NeoNail :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki :) Ja sama zastanawiam się nad kupnem lakierów hybrydowych tylko nie wiem czy Semilac czy NeoNail. Czytałam, że hybrydy niszczą paznokcie, ale znowu niektórym się wzmacniają dzięki temu i sama nie wiem co zrobić :/ A jak jest u ciebie ?
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogę bardziej polecić Neonail. Hybrydy nie niszczą paznokci jeśli w odpowiedni sposób je ściągasz. Tak też było w moim przypadku. Nie zniszczyłam paznokci, ale też po zdjęciu hybrydy nie są mocniejsze. Fakt, kiedy są pomalowane to automatycznie są twardsze i mocniejsze. Przez to na przykład dużo łatwiej było mi je zapuścić (a zawsze miałam z tym problem). Jednak po ściągnięciu, nie widzę ani poprawy ani pogorszenia stanu paznokci ;)

      Usuń
  4. kolory wszelakie różowe to zdecydowanie moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę na Neonail... Semilac za dobry dla mnie nie był, może te hybrydy będą lepsze. Madame Butterfly najpiękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować ;) Możesz się naprawdę miło zaskoczyć :)

      Usuń
    2. W Polsce będę w sierpniu i na pewno kupuje! Pozostało kolory upatrzeć jakieś :D

      Usuń
    3. Wybór kolorów jest przeogromny, więc to nie będzie łatwe zadanie :D

      Usuń
  6. Ja swoją przygodę z hybrydami dopiero zaczynam, nie miałam okazji używać jeszcze lakierów Neonail.
    Oczywiście obserwuję i zostaję na dłużej, uwielbiam blogi o tematyce paznokciowej. : )

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne, ale Acapulco to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Majtkowy" róż? A co to takiego? :D
    Kolorki mnie zachwyciły, a jednak jestem wielbicielką żywszych barw. Propsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałaś nigdy o kolorze majtkowym? :D --> https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ffaktopedia.pl%2F%2Fuimages%2Fservices%2Ffaktopedia%2Fi18n%2Fpl_PL%2F201312%2F1388076117_by_lawilet_500.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Ffaktopedia.pl%2F484836&docid=R71Meu7F_cIZwM&tbnid=ZA53aRG37gXt1M%3A&w=600&h=400&bih=793&biw=1706&ved=0ahUKEwion82U4_fMAhVFG5oKHa_ICu0QMwgcKAAwAA&iact=mrc&uact=8

      Dziękuję :*

      Usuń
  9. Świetne kolorki, ale bride tide jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba nie była w stanie wybrać najlepszego :p

      Usuń
  10. Pink pudding i miętka podobają mi się chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)