Porównanie

Semilac vs Neonail

12:12:00

Hej!



Nadszedł czas, w którym przedstawiam Wam moje małe porównanie lakierów z Semilaca i Neonail. Gotowe?




1) Opakowanie






Opakowania Semilaca i Neonail są bardzo podobne. Obie buteleczki są czarne i mają ładny design.

2) Kolor na nakrętce a kolor w środku


 



Zawsze irytowało mnie w Semilacu, że oglądałam kolory lakierów po nakrętkach, a w środku znajdowałam całkowicie inny odcień. Całe szczęście z Neonail nie ma takiego problemu (przynajmniej mi się nie przytrafił). Kolor z nakrętki dobrze odzwierciedla to, co później będzie na naszych paznokciach.

3) Pojemność 



Posiadam z Semilaca lakiery o pojemności 7 ml i 6 ml. Z Neonail tylko 6 ml. Jednak w codziennym użytkowaniu nie zauważam różnicy. Są bardzo wydajne.

4) Cena

Za 7 ml lakieru z firmy Semilac zapłacimy 29 zł, za 6 ml - 26 zł. Natomiast za 6 ml Neonail - 27,90 zł. Jak widać różnice są drobne. Osobiście uważam, że warto dopłacić 1,70 zł za tę drugą firmę.


5) Pędzelek


Pędzelki lakierów Semilac są trochę węższe i mniej "puszyste". Niektórzy twierdzą, że to zbawienne. Dla mnie bardziej obszerny pędzelek z Neonail nie stanowi problemu i nie utrudnia rozprowadzania. Zresztą... różnica nie jest jakaś kolosalna.


6) Gęstość

Musicie mi uwierzyć na słowo, gdyż wszystkie zdjęcia jakie próbowałam zrobić, nie odzwierciedlały rzeczywistości. Lakiery Neonail są gęstsze. Dla niektórych jest to problem. Dla mnie to zaleta. Dzięki temu mogę precyzyjniej rozprowadzić kolor. Dodatkowo ma to swoje plusy przy malowaniu części paznokcia przy skórce. Nigdy nie zdarzyło mi się jej zalać, a "dociskałam" pędzelek naprawdę blisko!

7) Trwałość

I to jest jeden z najważniejszych podpunktów. Za co tak bardzo pokochałam Neonail? Za jego trwałość. Paznokcie malowane lakierami z Semilac trzymały się 1-2 tygodni. Czasami po 7 dniach lakier zaczynał odchodzić. Natomiast po zrobieniu manicure lakierami Neonail - trwałość to 2-4 tygodnie. Osobiście zmieniam paznokcie co 2 tygodnie, bo mi się nudzą. Jednak wiele osób, którym robiłam manicure wytrzymało 4 tygodnie, a jedyne co im przeszkadzało to odrosty.

Na koniec ogólna tabelka:





A Wy macie swoich ulubieńców? Neonail czy Semilac? A może jeszcze inna firma? :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Póki co powoli przestawiam się na neonail żeby jakoś porównać z semilaciem, ciekawe czy trwałość będzie lepsza też na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać co sądzisz :) No i jestem ciekawa, która firma Tobie będzie bardziej odpowiadać :)

      Usuń
  2. Kolory są świetne! :) Uwielbiam najbardziej miętowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post nie jest o kolorach, ale cieszę się, że Ci się podobają ;)

      Usuń
  3. Nie próbowałam żadnego chociaż zastanawiam się nad kupnem zestawu tylko właśnie nie wiem czy z NeoNail czy Semilac. Osobiście boję się że moje paznokcie pd wpływem robienia hybryd staną się bardziej łamliwe i się zniszczą.
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam bardziej Neonail :) A co do paznokci... Jeśli będziesz dobrze ściągać hybrydę (czyli nie zdrapywać na siłę), to paznokcie nie powinny mieć gorszego stanu, niż mają teraz. :))

      Usuń
  4. Świetny post
    super kolory <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne porównanie :) Ja już dawno nie używałam Semilaca na rzecz lakierów z ALiexpres ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też wypróbuję :) Masz jakąś firmę albo link do tych lakierów? ;)

      Usuń
  6. nie próbowałam żadnego z nich, ale trwałość od 2-4 tygodni brzmi fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało się mogę na ten temat wypowiedzieć, ale jak dla mnie semilac jest przereklamowany, tyle co widzę dziewczyn z uczuleniem po tym produkcie i to jak firma ma to w głębokim poważaniu jest karygodne. Ciekawi mnie skład tej drugiej firmy, może gdzieś na internecie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś nie znalazła, zgłoś się do mnie ;)

      Usuń
  8. No proszę :) dałaś mi do myślenia bo ja od zawsze uważałam,że Semilac jest najlepszy :) a tu proszę..
    Dobrze znaleźć inne źródło informacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować Neonail, szczególnie, że współpracuje z bazą i topem z Semilac, więc nie trzeba kupować całego nowego zestawu :)

      Usuń
  9. Trwałość przy lakierach jest najważniejsza. Jak lakier nie jest trwały to nic go nie uratuje - nawet świetny kolor, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ten post ;) na razie używam Semilaca, ale czaję się na NeoNailsy ;) zwłaszcza, że mają w regularnej sprzedaży kolor Blue Tide, no i lakiery termo mi się podobają :) coś mi się wydaje, że po wypłacie zaszaleję :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)