Metal Manix

Tutorial: Paznokcie z efektem chromu

17:43:00

Hej! 

Troszkę mnie nie było. Najpierw porwała mnie sesja, a później przygotowania do wyjazdu. Aktualnie jestem nad morzem w pracy. Lekko nie jest, ale połączenie wakacji i pracy (hajs, hajs, hajs :D) jak najbardziej do mnie przemawia. Obiecałam tutorial z efektem chromu na paznokciach. Zainteresowanych zapraszam dalej!





Potrzebujemy:



  • Baza,
  • Hard Milk *
  • Lakier hybrydowy - Sleeping Beauty 130 (Semilac)**
  • Lakier hybrydowy - Strong White 001 (Semilac)**
  • Metal Manix (Indigo)
  • Cienki patyczek/sonda
  • Top
  • Nail cleaner
* opcjonalnie
** można użyć innych kolorów lub firm lakierów



Krok 1:


Na przygotowane wcześniej paznokcie, nakładamy bazę i utwardzamy.


Krok 2 (opcjonalnie):


Jeśli zdecydujemy się użyć harda, aby zwiększyć trwałość manicure oraz podbić kolor Sleeping Beauty, to to będzie najtrudniejszy krok. Hard Milk ma mleczny kolor (jak nazwa wskazuje) i jest gęsty. Naszym zadaniem jest tak go rozprowadzić, aby później nałożyć na niego kolor, zostawiając wolne przezroczyste miejsca. 

Ja palec wskazujący i mały pomalowałam cały. W środkowym zostawiłam wolną linię, jak do negative space. W obrączkowym przezroczysta jest dolna część przy skórce. Utwardzamy.


Krok 3:



Na wcześniej zaznaczony hardem kontur nakładamy kolory. Palec na którym będzie efekt chromu malujemy na biało. Jeśli nie wykonywaliśmy kroku 2, to w tym momencie kolorowym lakierem tworzymy wolne pola (tak jak ja na palcu środkowym i obrączkowym), metodą negative space. Utwardzamy, nakładamy drugą warstwę i ponownie utwardzamy.

Następnie przecieramy cleanerem wszystkie paznokcie, które NIE będą w całości pokryte pyłkiem. (Ja przetarłam wszystkie oprócz wskazującego).

Krok 4:


Dokładnie obsypujemy paznokieć efektem (UWAGA! Panokcieć ten NIE był przecierany cleanerem). Następnie strzepujemy nadmiar pyłku, a ten, który się "przykleił" wcieramy.

Krok 5:


Paznokieć z Metal Manix pokrywamy topem. Utwardzamy.


Powinniśmy uzyskać mniej więcej taki efekt:



Krok 6:


Za pomocą cienkiego patyczka lub sondy rysujemy zdobienia i utwardzamy.


Krok 7:


Posypujemy paznokcie ze zdobieniami pyłkiem. Jeśli wcześniej dobrze przetarliśmy je cleanerem, efekt powinien zatrzymać się tylko na namalowanych przez nas, w poprzednim kroku, wzorkach. Strącamy nadmiar i wcieramy. Paznokcie pokrywamy topem i utwardzamy.

Jedyny problem możemy mieć z pyłkiem, który osadził się przy skórkach. Można się go łatwo pozbyć za pomocą pędzelka lub ... szczoteczki do zębów :)

GOTOWE!









Jak Wam podoba się efekt chromu? Nie wiem czy dokładnie to widać na zdjęciach, ale paznokieć naprawdę wyglądał jak złote lustro. Ja jestem zakochana!


Jesteście zainteresowane o czym będzie kolejny post? Sprawdźcie zakładkę WKRÓTCE (prawa kolumna bloga)!



You Might Also Like

25 komentarze

  1. ja też używam tego hardi z Semilaca ale częściej do samego przedłużania płytki :) zastanawiam się nad kupnem tej lampy, jak Ci się na niej pracuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie lampa jest świetna :) super utwardza i nie mam z nią żadnych problemów

      Usuń
    2. ja też mam tą lampe z Semilaca, działa jak najbardziej poprawnie i jest bardzo wygodna w użyciu więc śmiało możesz kupować ;p

      Usuń
  2. Jak pięknie wyszło! Z przyjemnością zrobiłabym takie pazurki, ale najpierw muszę kupić lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, już patrzę co dla nas masz na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy bardzo mi się podoba! <3 Pięknie wyglądają te złote zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie *.* Zakochałam się w nich :) Już wiem jak będą wyglądać moje nowe hybrydy :D

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.. czy jeżeli mam przedłużone pazurki hard milkiem a wszystkie pazurki chcę mieć z efektem chromu/lustra to może na nim od razu rozprowadzić proszek i potem już top czy muszę dawać kolor proszek i dopiero top? bo jak ładnie wyciągnie się hard milkiem to on ma ładny kolor tak jakby już gotowy i się właśnie zastanawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) wszystko zależy tez od tego jakiej firmy masz proszek. Ja w tutorialu wyżej używam metal manix z Indigo (złoty), wiec bez problemu mogłabym go nałożyć od razu na hard milk (oczywiście jesli faktycznie byłby dobrze wyciągnięty). Natomiast są pyłki, których efekt (lustro srebrne, złote, różowe złoto) zależy od tego jaka bazę koloru podlozysz (pyłek z Neonail). Ale to juz zależy tylko od Ciebie jaki efekt Cie interesuje :)

      Usuń
  7. Na dniach właśnie chcę robić sobie pazurki wszystkie z efektem chromu - proszek mam z indigo:) dziś próbowała na paznokciu męża, nałożyłam mu bazę, potem 2xkolor taki brzoskwinkowy, potem top on wipe i o utwardzeniu proszek i znowu top:) ale po ostatniej warstwie topu tak jakby efekt był mniejszy...wyczytałam, że przed ostatnią warstwą topu można spryskać proszek lakierem do włosów poczekać aż wyschnie i top, ponoć to pomaga? Co o tym Pani sądzi? a ja chce sobie przedłużyć hard milkiem, dać top, proszek (ew. ten lakier) i top:) czyli tak mogę zrobić? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładając proszek z indigo na hard milka efekt moze nie byc dokładnie lustrzany. Jak wspominałam wyżej to kwestia "podkładu". Osobiście nie wiem czy patent z lakierem do włosów działa... Ja ile razy robiłam lustra, za każdym razem efekt był zadowalający (juz po nałożeniu topu na koniec). Czy na pewno dokładnie wtarla Pani pyłek? Jaka metoda został nałożony?

      Usuń
  8. Nakładam pędzelkiem takim hmm do cieni:) może jednak pomaluje paznokcie dodatkową warstwą i w nią wetrę dla pewności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśni taki pędzelek to najlepsza forma :) zapraszam do zakładki kontakty, tam będzie mój email. Z chęcią zobaczyłabym zdjęcie efektu końcowego i jeśli zauważę co jest nie tak, to z może coś poradzę :)

      Usuń
  9. wysłałam meila, dziękuje za rady i szybkie odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zadawania innych pytań :) polecam sie na przyszłość

      Usuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)