Cat Eye

Tutorial: Cat Eye

16:07:00

Hej!

Nadszedł dzień, w którym w końcu dodaję tutorial z lakierem Canni - Cat Eye. Myślę, że nie ma co przedłużać. Zapraszam!


Potrzebujemy: 


Przygotowujemy paznokcie, przecieramy cleanerem.


Nakładamy cienką warstwę bazy.


Utwardzamy w lampie: LED - 30 sekund.


Jako podkład pod Cat Eye nakładamy biały lakier hybrydowy. Utwardzamy w lampie przez 30 sekund.

Można użyć również czarnego jako kolor bazowy, ale wtedy automatycznie końcowe paznokcie będą ciemniejsze, wręcz czarne. Można również nie nakładać żadnego lakieru podkładowego. Wtedy Cat Eye będzie miał zbliżony kolor do tego w butelce. Ja chciałam wydobyć jak najpiękniejszy fiolet, dlatego zdecydowałam się na białą bazę.




Nakładamy lakier Cat Eye.



Przykładamy magnez do paznokcia w odstępie kilku milimetrów. Przytrzymujemy kilka sekund. Utwardzamy w lampie LED przez 1 minutę.

Uwaga! Musimy pamiętać, że magnes przykładamy przed utwardzeniem lakieru.

Tak naprawdę mamy "jedną szansę" na wykonanie tego efektu. Jeśli przyłożymy magnes i stwierdzimy, że nie podoba nam się ułożenie "smugi", nie będziemy mogli tego poprawić dopóki nie nałożymy drugiej warstwy. Jeśli przybliżymy ponownie magnes to nasz efekt zniknie i nie pojawi się ponownie (dopiero na drugiej warstwie można próbować ponownie).

Uwaga! Dla uzyskania lepszego efektu warto nałożyć 2-3 warstwy lakieru Cat Eye. Czyli powtarzamy kroki 5 i 6, aż będziemy usatysfakcjonowani.



Na koniec nakładamy top. Polecam Wam top no wipe, nie trzeba go później przemywać cleanerem. 

I gotowe!








Lakier hybrydowy Canni świetnie współgra z lakierami z Semilac. Nie miałam żadnych problemów z trwałością lub utwardzaniem. :)

Jak Wam się podoba?



Już niedługo święta, a co za tym idzie... trzeba zrobić świąteczne paznokcie! Oczekujcie tutorialu :D









You Might Also Like

26 komentarze

  1. Efekt super :) Ja ostatnio jednak preferuję jasne paznokcie, pewnie to spowodowane jest coraz lepszą pogodą :) Chętnie zobaczę pomysł na świąteczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie powoli zacznę się "przerzucać" na jasne, bardziej wiosenne kolory :) Cat Eye był chyba ostatnim pożegnaniem z zimą :)

      Usuń
  2. Napisałam do Ciebie na mejla. Mogłabyś odpisać? Pilna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności - piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba sama idea tego kociego oka, n tym kolorze wygląda to przepięknie :D

    Poza tym, muszę się troszkę doczepić - popracuj nad precyzją przy robieniu koloru - przy skórkach lakier jest dość mocno postrzępiony na niektórych palcach :) To trochę psuje efekt ale poza tym jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem świadoma tego postrzępionego lakieru przy skórkach. Dodatkowo zdjęcia są robione lustrzanką, więc wszystko dokładnie widać :D Aż się dziwię, że nikt wcześniej o tym nie wspomniał.
      Muszę się przyznać, że paznokcie robiłam na szybko, bo miałam godzinę wolnego, dlatego nie są mega precyzyjne. Powiem Ci, że na żywo nie jest to aż tak widoczne :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny efekt końcowy *.*

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa metoda a efekt końcowy przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda - jak arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do arcydzieła dużo brakuje, ale dziękuję :)

      Usuń
    2. Oj nie prawda, ja nawet prostej kreski nie umaluje na paznokciu a co dopiero jakieś efekty na paznokciach robić itd :)

      Usuń
    3. W takim razie bardzo mi miło, że aż tak Ci się podoba :)

      Usuń
  8. Jestem maniaczką paznokci żelowych i od niedawna hybrydowych.
    Zainspirowałaś mnie tymi paznokietkami, prezentują się ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Poleć mi coś na to, żeby rosły mi paznokcie, co?:D Mam ten problem, że u prawej ręki jeszcze coś tam urośnie, ale u lewej to w ogóle... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś stosować jakieś odżywki wzmacniające paznokcie i przyśpieszające porost? :)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)