Swatches

Swatches: Canni CatEye 278

11:09:00

Hej!

Jak Wam mija dzień? Ja właśnie dodaję posta i uciekam na zajęcia. Dziś, jeszcze zanim będą pazurki z tym lakierem, dodaję swatches. Zobaczcie jak prezentuje się lakier Canni CatEye - kolor nr 278.





Do lakieru zamówiłam również magnez, bez którego CatEye nie wyjdzie. Koszt nie jest duży, bo około 7 zł.




Jak widać kolorek jest ciemnofioletowy. Producent zapewnia, że po nałożeniu na paznokieć, otrzymamy na nim właśnie taki kolor. W miejscu gdzie przyłożymy magnez, powinno powstać jaśniejsze pasmo.



Co sądzicie o kolorku? 

Macie już swoje lakiery Canni?

Jeśli nie, a jesteście zainteresowane zakupem to polecam szukać promocji na allegro. Można trafić na naprawdę super okazję. Ja na przykład swój lakier kupiłam za 14,90 zł i do tego magnez za 6,90 zł. 



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Kolor piękny i jaki świetny efekt! Bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądać na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli wprowadzam atmosferę oczekiwania :D już niedługo post!

      Usuń
  2. Słabo widać efekt na zdjęciach, ciekawa jestem jak będzie wyglądać u Ciebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a bloga już obserwuję od dawna :D

      Usuń
  4. kolorek prezentuje się bardzo ładnie, aż jestem ciekawa jak będzie wyglądać na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hybryd nie noszę, ale kolor mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)