Swatches

Swatches: Blueberry Kiss 116

10:37:00

Hej!

Dzisiaj kolejny dzień Świąt, a ja znalazłam chwilę wolnego, żeby pokazać Wam lakier Blueberry Kiss. Dostałam go od koleżanki na urodziny. Kolor jest bardziej zimowy niż wiosenny, ale i tak niedługo będzie tutorial z tym kolorkiem. Poza tym jest autentycznie przepiękny... Zakochałam się w nim!

 

Przedstawiam Wam 116 - Blueberry Kiss. Dajcie znać co sądzicie!










Lakier na wzorniku - 1 warstwa:


 I dwie warstwy:











Moim zdaniem jest to przepiękny fiolet, który po prostu trzeba wykorzystać. Jednak mam na niego pomysł, który będzie prawie prawie stylizacją wiosenną. Kto ciekawy?

Wesołych Świąt Kochani, bo jeszcze trwają! <3 I uważajcie, żeby jak najmniej zmoknąć w tego Dyngusa :D






You Might Also Like

16 komentarze

  1. Mam ten kolor ale u mnie kryje w pełni dopiero po 3 warstwach. Jest piękny ale mnie nie do końca przekonuje :)

    Btw masz tą stopkę - Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor Aenean massa. zakładam że nie jest to celowe. Jeśli chcesz się tego pozbyć to wejdź w edycję szablonu html, kliknij "Ctlr+F" i wyszukaj frazę "Lorem ipsum dolor". Potem możesz zamordować zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedługo będę nim robić paznokcie, więc zobaczymy ile warstw będę musiała nałożyć. Ale na wzorniku było pełne krycie po dwóch ;)

      Dzięki wielkie za informację, idę popełnić zabójstwo w mojej stopce :D

      Usuń
  2. Śliczny kolor ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomina trochę rozgwieżdżone niebo, do mnie to przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i coś w tym jest :D nie patrzyłam na to od tej strony :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny! Nawet mi sie podoba, a takich brokatowopodobnych rzeczy nie lubię w lakierach.
    Poza tym świetny nagłówek! Ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten lakier nie jest jakoś szczególnie brokatowy. Kwestia padania światła :)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)