Naklejki wodne

Ozdoby: Naklejki wodne

12:02:00

Hej, hej!

Dzisiaj króciutki post, w którym pokażę Wam, jakie cudowności do mnie przyszły. Znalazłam świetną promocję na allegro, na naklejki wodne na paznokcie. Nie mogłam się powstrzymać i kilka zamówiłam :D Dodatkowo kilka dni temu dotarł do mnie lakier Canni - Cat Eye. Ktoś ciekawy?

Zapraszam!





Z tymi ostatnimi planuję niedługo dodać post :)


A tak przedstawia się mój zestaw z Canni. Lakier + magnez, jaki to kolorek Wam jeszcze nie zdradzę. Niedługo będzie prezentacja i zdjęcia.




Jesteście zaciekawione? Próbowałyście robić już paznokcie typu Cat Eye?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Cat Eye już gdzieś widziałam,ale sama jeszcze nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już niedługo u mnie :) Może Ci się spodoba i wypróbujesz :)

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością na kolejny post :)
    Świetnie się prezentują te naklejki, sama na takie poluję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szukać różnych promocji na allegro :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie próbowałam tej metody. Chętnie zobaczę jaki będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam już niedługo na post :) Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  4. Cat eye daje świetny efekt, ciekawa jestem jak Ci wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem średnio zadowolona, ale o tym już niedługo ;)

      Usuń
  5. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)