Swatches

Swatches: Poppy Red 062

21:26:00

Hej!

W końcu się zebrałam i zrobiłam coś nowego czyli swatches :D Mam dla Was piękny kolorek. Oby się Wam spodobał ;)


Krwista czerwień, czyli Poppy Red 062

Semilac na swojej stronie przedstawia kolor tak:



Pomyślałabym, że to ładna czerwień. Jak jest naprawdę?




Zdjęcia są bardzo zbliżone do koloru, który pokazuje Semilac. Jest to piękna, krwista czerwień. Czasami zdarza się, że oczekujemy czegoś innego, a otrzymujemy jeszcze inny kolor. 
Przedstawiam Wam porównanie zdjęcia Semilac i mojego:


Jeśli ktoś ma ochotę dokładniej się przyjrzeć, zapraszam do obejrzenia filmiku.





________________________

Jak podoba Wam się kolorek? Używacie czerwonych lakierów?












You Might Also Like

33 komentarze

  1. czerwień jak dla mnie idealna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ma wykończenie ten lakier?
    Np. classic wine jest taki żelkowy i żeby mieć pełne krycie trzeba nałożyć 3 warstwy bo prześwituje. Ten jest bardziej kremowy czy też taki żelkowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie classic wine nie jest wcale żelkowy. Wystarczą dwie warstwy i ma idealne krycie, a nawet jedna dałaby radę :)
      Ten również jest kremowy. Na filmiku na wzorniku jest pokazana jedna warstwa, a później dwie. Wydaje mi się, że dwie spokojnie starczą i mają dobre krycie paznokcia ;)

      Usuń
    2. To może są różne wersje Classic Wine. Innooka ostatnio pisała że ma żelkowe wykończenie i że nie kryje w pełni, kilka dni temu sama też kładłam go na pazurki i za 3 warstwą dopiero uzyskałam dobre krycie. Za to moja koleżanka twierdzi, że już po jednej warstwie jej kryje w pełni o.o

      Usuń
    3. Mi też po jednej warstwie kryje, ale z przyzwyczajenia i dla spokoju nakładam dwie :) Mówimy o lakierze, prawda? Czy może posiadasz żel?

      Tak samo mam z Poppy Red, jedna warstwa starcza, a dwie to już w zupełności.

      Usuń
  3. Czerwony lakier to ten najchętniej noszony przeze mnie :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie najchętniej noszony, ale również uwielbiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Semilaca, ale tego koloru jeszcze nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto! :) Oczywiście jeśli lubisz taką czerwień :)

      Usuń
  5. kolor idealny!
    Tal bardzo uwielbiam lakiery semilaca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam wolę nudziaki, jednak na kolor czerwony myslę, że się skuszę.:0

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z Semilac Legendary Red, jest to ciepły odcień i nie za bardzo do mnie pasuje. Ten kolorek wygląda dużo lepiej, z tego co widzę ma chłodne tony i pewnie dużo lepiej by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma chłodny odcień ;) Polecam, żebyś wypróbowała ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna :) Czerwień nosiłam bardzo często, ale ostatnio wole zupełnie inne kolory :) Ciągle coś mi się przestawia jeśli chodzi o paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo mi również się przestawia co chwila ;D

      Usuń
  9. O! To jest kolor dla mnie! Poproszę :D

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery z tej firmy uwielbiam i fajnie że trafiłam na ten post ponieważ właśnie szukałam "idealnego" odcienia czerwieni

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)