Inspiracje

Inspiracje #02

22:58:00

Hej!

Miałam zamiar dodać posta z nowej kategorii, ale jeszcze nie jest dopracowany. Niedługo pojawią się, niektóre kolorki z mojej palety Semilac. Obiecałam też dodać porównanie wacików bezpyłowych oraz zwykłych. Zatem czeka mnie dużo pracy, ale warto, warto :D Na razie zapraszam na kolejny post z inspiracjami. Tradycyjnie będą dwa zdjęcia z poszukiwań internetowych i jedno z mojego instagrama.


#1


Jeśli ktoś ma ochotę wprowadzić trochę ciepła i wiosny na paznokcie, to jest idealna propozycja. Bardzo prosty w wykonaniu manicure. Jak nadać taki kształt kolorom (tak, żeby zostało przezroczyste miejsce przy skórkach) już doskonale wiecie. A jeśli nie, odsyłam do tutorialu tutaj --> klik. Pędzelkiem lub innym przyrządem o cienkim zakończeniu można zrobić wzorki. Następnie pomalować paznokcie topem i na mokry lakier nałożyć diamenciki. Wszystko utwardzić w lampie i gotowe!

Proponowane produkty:


#2


Druga propozycja to klasyczna czerń i biel. Również wielkiej filozofii tu nie ma. Wzorek na palcu obrączkowym można zrobić pędzelkiem lub tasiemkami ozdobnymi (może być zwykła taśma klejąca). W miejscu gdzie chcemy, aby pozostał kolor podstawowy, naklejamy taśmę. Następnie cały paznokieć malujemy drugim kolorem. Utwardzamy w lampie na około 10 sekund, aby hybryda była jeszcze trochę płynna. Odklejamy tasiemki i utwardzamy ponownie, tym razem 30 sekund. Jeśli zależy Wam na uzyskaniu matowego efektu można użyć na końcu matowego topu. I gotowe!

Proponowane produkty:


#3


Na koniec paznokcie z mojego instagrama. Aby uzyskać taki efekt potrzebujemy folii - glass effect. Tniemy ją na małe kawałki, wedle uznania. Paznokcie malujemy lakierem. Następnie nakładamy na wszystkie top, a na to kawałki naszej folii w miejsca, które nam odpowiadają. Utwardzamy to w lampie. Wokół folii robimy ramki cienko zakończonym pędzelkiem. Dodatkowo obrysowujemy paznokieć dookoła. W puste przestrzenie możemy dorysować parę linii. Utwardzamy wszystko i dokładnie pokrywamy topem. Ponownie utwardzamy i gotowe!

Użyte produkty:

______________________________________

Na koniec życzę Wam wszystkiego najwspanialszego z okazji walentynek! Niestety te powoli dobiegają końca :( Jak je spędziłyście? Mam nadzieję, że to był dla Was niesamowity dzień!






You Might Also Like

20 komentarze

  1. Pierwsze i trzecie totalnie mnie nie przekonują. Nie lubię aż takich szaleństw na paznokciach, ale dwójeczka w sam raz dla mnie. Skusiłabym się na pewno. A jeszcze bardziej by mnie to zadowoliło, gdyby pojawiła się tam czerwień :D

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie nie lubisz szaleństw? Ja uwielbiam, im więcej tym lepiej <3

      Usuń
    2. O gustach się nie dyskutuje :p

      Usuń
  2. najbardziej podobaja mi się czarno-białe :3
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedne piękniejsze od drugich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie pazurki piękne! Muszę sobie takie zrobić :) Bardzo lubię takie inspiracje bo często nie mam pomysłu na swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, bo właśnie z myślą o takich ludziach jak Ty, tworzę te posty :) Sama wiem po sobie, że inspiracji czasami brakuje :)

      Usuń
  5. 2 paznokcie najbardziej trafiają w mój gust :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten ostatni efekt. Świetnie się prezentują :)
    i dzięki za opisanie jak się to robi, przy najbliższej okazji na pewno skorzystam :)

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czekam na efekty Twojej pracy ;D

      Usuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)