Tutorial

Tutorial: Valentine's Nails

00:53:00

Hej!

Jest godzina 00:01, a ja piszę dla Was posta. Zależy mi, żeby zdążyć, bo przygotowałam tutorial z paznokciami walentynkowymi! Od razu wspomnę, filmu nie będzie, gdyż wzorowałam się na Maxineczce, więc możecie go obejrzeć tu. U mnie natomiast będzie zdjęciowe krok po kroku i inne kolory niż na filmie :) 

Zapraszam!




Tak prezentuje się efekt końcowy. Jeśli jesteś zainteresowana jak go osiągnąć, instrukcję znajdziesz poniżej:


Użyłam:




Oczywiście na sam początek należy przygotować płytkę paznokcia do manicure hybrydowego. Pokazywałam to krótko w poprzednim tutorialu -> o tutaj. Niedługo pojawi się o tym oddzielny post :) Następnie nakładamy bazę i utwardzamy ją w lampie LED przez 30 sekund.


Nakładam kolor bordowy (piękny jest) - Classic Wine 028. Uważam, żeby nie zalać skórek.


Środkowy palec maluję kolorem beżowym, lakier nr 50, firmy Estetiq (możesz nakładać lakiery jakiejkolwiek firmy). Akurat Estetiq współgra z bazą Semilac, więc nie mam później żadnych problemów z trwałością. :)


Na palec obrączkowy trafia lakier Gold Disco 037, czyli brokatowy złoty.

Paznokcie utwardzam w lampie LED przez 30 sekund. Następnie nakładam drugą warstwę i utwardzam przez 1 minutę (tak dla pewności). 


Na kartkę papieru wylewam kroplę Gold Disco i mam gotową sondę (lub inny przyrząd cienko zakończony, np. wykałaczka). Szykujemy się do wykonania zdobień.


Na końcówce każdego paznokcia (z wyjątkiem obrączkowego) rysuję cienkie linie. U mnie zwężają się do skórek. Zdobienie wykonujemy delikatnie. Proponuję najpierw narysować cienkie linie, a później je pogrubiać. Utwardzamy w lamie LED przez 30 sekund.

Warto w tym momencie nałożyć top na wszystkie paznokcie i utwardzić przez 1 minutę.



Kolejny krok to wykonanie serduszka na paznokciu obrączkowym. Użyłam ponownie koloru beżowego nr 50. Wystarczy przyłożyć pędzelek pod odpowiednim kątem do paznokcia i "maznąć", później z drugiej strony i serducho gotowe. W razie jakiś niedoskonałości, warto je dopracować sondą. Utwardzamy przez 30 sekund.


Teraz za pomocą lakieru Classic Wine wykonujemy drugie serduszko, na tym zrobionym przed chwilką. Robi się je analogicznie do poprzedniego. Utwardzamy w lampie LED przez 30 sekund. Dodajemy złote zakończenie na końcu paznokcia, tak samo jak robiliśmy to przy pozostałych. Utwardzamy w lampie przez 30 sekund.

Na wszystko nakładamy top i utwardzamy 1 minutę.



Wszystkie paznokcie przemywamy cleanerem. Polecam waciki bezpyłkowe, o których niedługo notka.


I GOTOWE!


Żeby było jeszcze bardziej szalenie, na drugiej ręce zrobiłam palec obrączkowy w innym układzie kolorów :)




___________________________

Jak Wam się podobają?
Wszystkich chętnych zapraszam do zapisywania się na manicure! Zapisy do jutra do 13:00 = paznokcie za połowę ceny!










You Might Also Like

20 komentarze

  1. Równie ślicznie jak u Maxineczki. Kolorki świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na manicure walentynkowy :)
    Na kilku zdarzyło Ci się zalać skórki i mam wrażenie, że niektóre paznokcie wyszyły trochę krzywe, jakby za dużo lakieru na nich było (ale może to kwestia zdjęcia -> https://2.bp.blogspot.com/-hmynZXtN014/Vr0Ze3_aYMI/AAAAAAAAAqo/KVxCUYIvfuU/s1600/DSC_1865.JPG)
    Jak jeszcze troszkę udoskonalisz technikę to będzie świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wydaje mi się, że to kwestia zdjęcia. Ten paznokieć z beżowym serduszkiem wygląda dosyć dziwnie :D Jednak na żywo jest normalny :D Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. Przepiękne!!!
    zrobisz mi takie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne paznokcie, chociaż ja nie jestem przekonana do brokatu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, trochę brokatu nikomu nie zaszkodzi :D

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł :) A ten złoty kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie !
    Najlepsze te z białym serduszkiem ♥
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się prezentują, ale ja nigdy nie umiałam nic stworzyc na paznokciach haha :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie zapraszam do mnie ;)

      Usuń
  8. Świetny efekt końcowy ♥
    Zazdroszczę ręki do tego i przede wszystkim cierpliwości :P


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cierpliwości wcale nie trzeba mieć za wiele :)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)