Inspiracje

Inspiracje #01

18:30:00

Hej!

Wiele z Was zapewne często ma problem z pomysłem na paznokcie. Mamy chęci i zapał, ale nie wiemy jak ozdobić nasze pazurki. Dlatego dzisiaj z pomocą przychodzę ja! :) Mam dla Was dwa zdjęcia z instagrama innych dziewczyn/kosmetyczek oraz jedno z mojego profilu. Mam nadzieję, że kogoś to natchnie na ciekawy pomysł na paznokcie. Chętnie zobaczę, wyniki pracy :)



#1
 
Piękne pazurki, które można wykonać w bardzo prosty sposób. Najlepiej użyć cienkiego pędzelka i narysować wybrane wzory na niebiesko, a resztę zostawić przeźroczystą (podobnie robiliśmy to w poprzednim tutorialu). Jednak w tym przypadku trzeba wykazać się ogromną precyzją. 
Drugim sposobem jest użycie tasiemek ozdobnych, które można nakleić, pomalować cały paznokieć, a później je zdjąć. Zamiast tasiemek można użyć zwykłej taśmy klejącej. :) 

Proponowane produkty do wykonania tego manicure:

#2

Kolejna propozycja, nawet trochę walentynkowa. A że święto coraz bliżej, może akurat się komuś przyda. Tutaj również paznokcie wykonujemy dokładnie jak w poprzednim tutorialu. Mam na myśli moment sypania pyłku. Brylanciki radzę przykleić przed użyciem efektu syrenki. Aplikacja będzie łatwiejsza. Pamiętamy, że takie zdobienia nie utwardzamy na końcu topem, gdyż zniszczy on efekt szronu.

Proponowane produkty do wykonania tego manicure:


    #3

    Na koniec zdjęcie z mojego instagrama, na którego zapraszam! Wykonanie takich paznokci jest banalnie proste. Kciuk, palec wskazujący i mały malujemy czarnym lakierem. Palec serdeczny - kolor złoty. Na koniec palec obrączkowy malujemy na biało i ozdabiamy złotymi kropeczkami. Można je bez problemu i precyzyjnie zrobić za pomocą sondy. Psst... Zdradzę Wam, że zamiast sondy można skorzystać ze szpilek z większymi lub mniejszymi główkami :D 

    Produkty jakich użyłam do wykonania manicure:

    I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że coś Wam się przyda!








    You Might Also Like

    18 komentarze

    1. Bardzo fajne te wszystkie wzory! Nie na moje nerwy jednak. Jak mi ktoś by takie cuda zafundował to bym się nie obraziła, ale sama nie byłabym w stanie tego zrobić.


      Pozdrawiam,
      Mówiąc Słowami :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zapraszam do Wrocławia lub okolic :) Z chęcią Ci takie zrobię :D

        Usuń
      2. Koszmarnie mi do tego miejsca daleko. Ale jakbyś przypadkiem była w Warszawie to wiesz :D

        Pozdrawiam i zapraszam na nowość:)
        Mówiąc Słowami

        Usuń
      3. hahah :D No dobra, jak będę w Warszawie to dam znać, a Ty możesz śmiało pisać jak znajdziesz się we Wro :)

        Usuń
      4. Póki co nie planuję, ale może kiedyś moja wymarzona wycieczka po Polsce dojrze do skutku :)

        Usuń
    2. Ja niestety chodzę na paznokcie żelowe, ale zawsze to jakieś inspiracje! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dokładnie, na paznokciach żelowych też wyjdą takie wzorki ;)

        Usuń
    3. Twoje paznokcie podobają mi się najbardziej :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo fajne inspiracje ! :)
      ja zazwyczaj robię sama , o ile wyjdzie...:P
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. super :) nawet mi czasami nie wychodzi, a wprawę mam dosyć dużą :P

        Usuń
    5. Boże że też mi brakuje ręki do paznokci, jakoś nie chcą mi nigdy wyjść..:p no, ale kosmetyczki na tym przynajmniej korzystają :)
      Przy okazji chciałam Cie zaprosić do siebie, jestem młodą mama i w swoim blogu opisuje swoją historię. :)
      socallmemombaby.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zapraszam na pazurki do mnie :) Tanio i ładnie :D

        Usuń

    Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)