Tutorial

Tutorial: Zdobienie z Bluberry Kiss

19:46:00

Hej!

Przepraszam za tak długą nieobecność ;( Trochę się u mnie działo. Wiele pracy na uczelni, nadrabianie spotkań towarzyskich itp. Jeszcze byłam zabiegana, bo zepsułam telefon. Właściwie spadł mi i rozlał się ekran... Funkcjonowałam bez niego kilka godzin, a i tak czułam się mega dziwnie... Teraz całe szczęście pożyczyłam od przyjaciółki zastępczą komórkę. Jakoś w przyszłym tygodniu, w moje ręce powinien wpaść iphone 6s <3 nie mogę się doczekać! Czy któraś z Was korzystała z produktów firmy Apple? Polecacie?

Dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem. Będzie biel połączona z przepięknym fioletem. Ciekawe?


Zapraszam!


POTRZEBUJEMY:

Jeśli chcecie dokładniej zobaczyć jak wygląda lakier, zapraszam na swatcha tutaj.
5. Rapidograf (opcjonalnie)

KROK 1


Przemywamy paznokcie Cleanerem i czekamy aż odparuje.


KROK 2



Na wszystkie paznokcie, oprócz wskazującego, nakładamy bazę. Utwardzamy w lampie LED przez 30 sekund.


KROK 3


Nakładamy dwie/trzy warstwy lakieru. Ja preferuję dwie. Każdą z nich utwardzamy w lampie.


KROK 4
ZDOBIENIE


Nakładamy bazę na palec wskazujący. 
Na osobną kartkę papieru wylewamy kroplę białego lakieru hybrydowego. Ja do zdobienia użyję rapidografu, jednak nada się jakikolwiek przyrząd, który jest cienko zakończony.


KROK 5


Zaznaczamy końcówkę paznokcia na biało (coś jak do french manicure). Grubość dowolna, ja chciałam, żeby lakier zakrył tę część paznokcia, która wystaje poza opuszek palca. Pamiętamy, aby nałożyć cienką warstwę lakieru.


KROK 6



Przez środek paznokcia prowadzimy linię prostą w dół, aż do skórki. Następnie dorysowujemy "odnogi", pod delikatnym kątem od linii prostej. Utwardzamy w lampie LED przez 30 sekund.


KROK 7



Między białą końcówką i pierwszą linią poziomą rysujemy 3 delikatne kreseczki.


KROK 8


Między kolejnymi poziomymi kreskami, dorysowujemy delikatne linie, kolejno dwie, a później jedną. Utwardzamy.


KROK 9


Na wszystko nakładamy TOP. Ja preferuję TOP NO WIPE, ponieważ nie trzeba go później przemywać cleanerem. Utwardzamy w lampie LED - 1 minuta.

I gotowe!






Jak Wam się podoba? :)









You Might Also Like

22 komentarze

  1. Nic z firmy Apple nie miałam, ale mam nadzieję, że iPhone kiedyś wpadnie w moje ręce ;) Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pazurki !
    Śliczny jest ten fioletowy <3
    ps. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu, zachęcam do zaglądania częściej . :*
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tutorial - pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek fioletowy jest bardzo ładny:) piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie kolorów, a paznokcie cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobienie, lubię, kiedy jest jakiś dodatek białego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten fiolet kryje po 3 warstwach dopiero :x Bardzo ładnie Ci to wyszło, przy skórkach pomalowałaś bardzo starannie :) Jedyne nad czym możesz popracować to zdobienie - linie są troszkę pokraczne :>

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)