Naklejki wodne

Ozdoby: Naklejki wodne

10:03:00

Hej, hej!

Dzisiaj mam dla Was kolejną partię ozdób - naklejek wodnych. Post będzie dosyć szybki, gdyż mam dużo pracy na uczelni. Dzisiaj piszę kolokwium z programowania, więc trzymajcie kciuki! :) Zostawiam Was z naklejkami :D




Booom, booom, booom! Świetne wzory, które na pewno ściągną uwagę wielu ludzi!


Sssssnake skin. Będzie się świetnie komponować z lakierami koloru nude.


Jestem absolutnie zakochana w tym egzotycznym wzorze. Wyobraźcie to sobie na paznokciach <3

________________________


Które naklejki podobają się Wam najbardziej? Czy chciałybyście zobaczyć tutorial z którymś zestawem? 

Buziaki :*













You Might Also Like

16 komentarze

  1. Boom boomy brzmią ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. egzotyczny wzorek wygląda mega, na pazurkach będzie na pewno wyglądał obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam w planach, w przeciągu miesiąca, zrobić z nim tutorial :)

      Usuń
  3. Ja chcę wszystkie, wyglądałyby świetnie jako akcent na kilku paznokciach :) Skąd pochodzą te cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, naklejki stosuję zazwyczaj jako akcent na kilku paznokciach :) cuda te są z allegro. Jeśli chcesz dokładne namiary, zapraszam priv :D

      Usuń
  4. Uwielbiam komiksowe motywy, ale ten egzotyczny wzór jest tak cudny, że chyba podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam komiksowe motywy. Jednak egzotyczny wzór jest faktycznie cudny. Nie wiem co wybrać najpierw ;D

      Usuń
  5. Nie wiedziałam nawet, że takie cuda istnieją :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam ich u siebie :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować :) szybka sprawa, a efektywna :D

      Usuń
  7. Zdecydowanie pierwsze najbardziej przyciągnęły moją uwagę. Dużo się tam dzieję, ale w końcu mamy wiosnę i myślę, że trochę szaleństwa na pazurkach nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się na ostatnie, właśnie są na moich pazurkach :) Ale na pierwsze też przyjdzie pora :D

      Usuń
  8. gdzie wyszprałaś takie naklejki? ja też musze w końcu j kupić;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro :) Napisz na priv, to podam Ci dokładne namiary ;)

      Usuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)