Porównanie

Neonail vs Estetiq

11:33:00

Hej!


Przychodzę dziś z porównaniem lakierów hybrydowych z Neonail i Estetiq. Założę się, że większość z Was nawet nie słyszała o tej drugiej firmie. A może warto?

Zapraszam!


1) Opakowanie


Niby wszystko to samo.. Czarny design, który lubię. Jednak w przypadku Estetiq widać, że lakier się ulał. Tak jakby nakrętka nie była do końca szczelna. Nie wiem czy to kwestia firmy, czy ja jakoś źle przechowywałam produkt. Ale na trzy lakiery Estetiq, wszystkie (mniej lub bardziej) są ulane.
Wygrywa więc Neonail.


2) Kolor na nakrętce a kolor w środku


Na wstępie zauważmy, że na buteleczce/nakrętce Estetiq nie ma koloru. Źle. Żeby kolor sprawdzić, trzeba odkręcić butelkę. Źle. Nie zawsze mamy możliwość odkręcenia buteleczki w drogerii. Zresztą po odkręceniu, "zaczyna się" okres zużycia lakieru (około 2 lata). Po co odkręcać lakier, skoro nie wiadomo czy go kupimy?


W przypadku Neonail, zgodność koloru z nakrętki i koloru w środku jest świetna (co widać wyżej). Nie spotkałam się jeszcze z inną formą, u której podobieństwo jest tak duże. Wspominałam też o tym robiąc porównanie Semilac vs Neonail, na które zapraszam tutaj.
Wygrywa Neonail.


3) Pojemność


Lakiery z Estetiq są sprzedawane w buteleczkach o pojemności 15 ml - tylko. Natomiast przy zakupie Neonail możemy wybrać czy chcemy produkt 6 ml czy 15 ml. Osobiście posiadam 6 ml. Lakier i tak jest bardzo wydajny. 
Wygrywa Neonail.


4) Cena

Tu chyba będzie największe BUM. Otóż...
Za 6 ml lakieru hybrydowego z Neonail, zapłacimy 27,90 zł.
Za 15 ml lakieru hybrydowego z Neonail, zapłacimy 39 zł.
Za 15 ml lakieru hybrydowego z Estetiq, zapłacimy 24,90 zł!

Czyli za 15 ml Estetiq zapłacimy mniej niż za 6 ml Neonail.
Wygrywa Estetiq!

5) Pędzelek



Włosie same w sobie niczym się od siebie nie różni. Neonail ma tylko krótszą nakrętkę i pędzelek. Produkt rozprowadza się tak samo - dokładnie i prosto - w obu przypadkach.
Remis.


6) Gęstość


Lakiery Neonail są gęstsze. Raz.. dwa.. trzy.. Kropla lakieru z Estetiq spada, a z Neonail dopiero się formuje. Osobiście w Estetiq nie przeszkadza mi ta "rzadkość". (W przypadku Semilac była irytująca, gdyż utrudnia rozprowadzanie i zalewa skórki - link). Oba lakiery łatwo się aplikuje i nie ma problemu przy skórkach.
Remis.


7) Trwałość

W obu przypadkach trwałość to 2-4 tygodnie.
Remis.


Podsumowanie:


Jak widać Neonail wygrywa. Jednak uważam, że wyprzedził konkurenta w tych mniej istotnych kwestiach. Rzeczy ważne, takie jak trwałość, gęstość mają porównywalne - remisują. Oczywiście myślę, że warto zwrócić uwagę na Estetiq pod względem cenowym, bo to jest mega plus. 
Biorąc pod uwagę wszystko, wszystko - Neonail przoduje. 




You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja bardzo lubię NeoNail, Estetiq nie miałam ale może skuszę się na próbę ;) Bardzo nie lubię takiego słabego oznaczenia, bo później nawet jak mam lakier u siebie to muszę odkręcać i go szukać :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, mnie tez irytują oznaczenia w przypadku Estetiq :(

      Usuń
  2. o Estetiq nie słyszałam :) Neonail planuję kupić :) Fajny post, przejrzyste porownanie dobrze się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana w Neonail i nic na to nie poradzę, więc mogę tylko polecić :p

      Usuń
  3. oba ładne :D nie mam lakierów tych firm

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście hybryd nie używam, ale słyszałam już od wielu osób, że Neonail ma najlepsze lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na czym nam zależy :) Estetiq też jest bardzo dobry :)

      Usuń
  5. Neonail ma świetne lakiery :) A teraz wiem, że tych z Estetiq nie warto brać ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawienia komentarza z Twoją opinią, pytaniem, prośbą. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)